My Album

ECC NITE JAMBOREE 2010 ( BURUNG HANTU RIDE )

ECC NITE JAMBOREE 2010 ( BURUNG HANTU RIDE )
JOM KITA RAMAI-RAMAI

KAYUHAN KAMI MINGGU INI

SENDIRI-SENDIRI....



Tuesday, September 7, 2010

SALAM DAN UCAPAN AKHIR DARI BLOGER ASCC


Assalamualaikum wbt.

Kepada Seluruh Pengayuh-pengayuh MTB, pengunjung dan pembaca blog ASCC ini. Saya sebagai penulis blog yang dikenali sebagai Mr. T mengucapkan selamat Hari Raya Aidil Fitri. Saya memohon ampun dan maaf seandainya dari awal wujud blog ini sehingga kini terdapat tulisan saya yang menyinggung perasaan kawan-kawan pengayuh atau pembaca. Apa yang saya tulis dan paparkan di blog ini adalah dari saya sendiri mungkin pendapat peribadi, hasil penelitian atau pemerhatian saya dan adakalanya bersifat berjenaka atau mengusik kawan-kawan. sekali lagi saya pohonkan maaf zahir dan batin kerana ini adalah tulisan saya yang terakhir dalam blog ini dan saya menyerahkan kepada penulis baru ASCC untuk meneruskan blog ini. Sekian terima kasih.

2 comments:

Cikgu Kimia said...

Assallamulaikkum WRH:

Member dari utara Megat Halim ajak kayuh ke Fraser Hill pada 10.10.10 (Ahad)ini. Beliau akan sampai di KKB pada 09.10.10, takpasti dia menginap di mana. Mohon jasa baik jika tak keberatan untuk bergabung. Member dpd Klang, Shah Alam, Damansara, K.Selangor ada yg berminat jika menjadi. Tunggu info lanjut dpd tuan.

Aku dan Basikal said...

Tahniah kerana telah menjayakan blog dengan bagus. Biasalah bila buat blog ramai orang suka dan sebahagian akan jeles dan iri hati. Kita tak boleh gembirakan semua orang. Termasuk blog saya....ada yang suka dan ada yang iri hati dan cemburu....gurau memang biasa sebagai pekasam hidup...... moga teruskan perjuangan