My Album

ECC NITE JAMBOREE 2010 ( BURUNG HANTU RIDE )

ECC NITE JAMBOREE 2010 ( BURUNG HANTU RIDE )
JOM KITA RAMAI-RAMAI

KAYUHAN KAMI MINGGU INI

SENDIRI-SENDIRI....



Tuesday, July 14, 2009

Mr. MANAGER


Apa nak kata...... selalu manager ni menguruskan sesuatu termasuk pengayuh, kali ini manager ASCC Nik Erman menunjukkan kemampuannya menakluki SPLASH dengan senang hati dan goyang kaki. Tambahan pula dengan basikal baru yang sampai kayuh pun tak terasa ........ sedar-sedar dah sampai bukit splash. Tahniah untuk Maneger ASCC yang baru pertama kali mengayuh sejauh itu dan sampai dengan meninggalkan 8 pengayuh yang dah nak pencen. Cerita dolu-dolu kami nak sampai gharachi pun hup-hup-hup tercugap-cugap. apa pun semoga Nik terus berkayuh dan boleh kayuh pergi kerja di Putrajaya setiap hari naik basikal. Dia bawah ini mereka yang di kecundang ditangan nik........ ( saja bagi can .... kalau tidak tak dapat sponsor)



Tapa siap tabik pada nik.......

Amaran kepada semua pengayuh atau yang belum kayuh........................ biar lah kita yang bawa badan kita bukan badan kita dibawa oleh orang lain atau bantuan sokongan lain.

3 comments:

theIRONMAN said...

Tahniah Assakinah CC sebab dah bertambah ahli. Moga makin rancak aktiviti kayuh di kawasan tuan. Kalau ada rezeki nanti saya teringin nak buat mini touring ke kawasan tuan. Tq sebab link blog saya dalam blog As CC.Cuma linknya kurang lengkap. TQ. http://mybiketoosexy.blogspot.com

geoexplorer said...

Mr. T, En Mus dan semua geng di ASCC yang saya sempat bertemu pada hari Ahad 12hb Julai lepas.

Terima kasih kerana sudi menunjukkan saya & Fariq satu trek yang simple tapi TUFF utk org mcm saya yg dah lama pencen MTB riding.

Insyallah kayuhan hari tu telah membakar semangat saya untuk mula riding kembali. Geram sungguh - insyallah satu hari nanti saya akan complete trail tu.

Saya juga amat berminat untuk membentuk satu collaboration dengan ASCC untuk membawa riders luar negara untuk bercuti & menikmati trails sekitar KKB sebagai suatu MTB adventure package.

Insyallah nanti kita akan berbincang mengenai hal ini dengan lebih lanjut di dalam masa terdekat.

Terima kasih
Izni Idris

P/S

Sedikit-sebanyak tentang program kami:

http://www.squidoo.com/raftingselangor

dan juga

http://photos.myadventurehost.com

Mr. T said...

Salam. Untuk The ironman tq, kami mengalu-alukan kedatangan sahabat mtb insyaallah kami temankan serta kayuh bersama.Kepada Saudara Izni terima kasih kerana memilih KKB dan lain kali kami akan bawa di kayuhan yang lain pula pasti menarik lagi. Terima kasih kepada yang mengunjungi Blog Assakinah Cycling club.